top of page

睡眠對運動的重要性

已更新:2021年6月1日


睡眠對運動的重要性

大家都知道肌肉要做重訓先會增加,但係又知唔知睡眠對重訓既重要性?

睡眠對於日常精神/體力既影響應該都唔洗多講,而睡眠不足當然會令訓練時體力下降,令肌肉未能達至最大刺激,影響訓練質量。


而當鍛練結束,肌肉受到一定程度刺激後,需要在睡眠時進行修補復原;而高質量既睡眠仲會令鍛練所帶來既肌肉酸痛比較短暫同埋減輕。


所以睡眠對於做運動前/後都十分重要,結論係做運動前既日子要好好休息,俾身體充電應付運動;做運動後就要俾身體有充足睡眠做修補復原。


其實恆常咁做運動亦可以提升睡眠質素,令人精力充沛。

祝大家晚晚訓得好,睡眠好質素~


----------------------------------------------------------------------

➡️位於西鐵站旁2分鐘步程🚶🏻,場地配置多種設備及訓練模式,不設會藉,同時有人流限制,1對1 高私隱度免尷尬。

➡️主力提供專業女私人健身教練服務,不論是增肌塑形💪🏻,還是修身減脂,都專門為你度身設計課堂,包括飲食建議/改善身體姿勢,達至最佳效果👍🏻。

➡️我們不設房間 / 信用卡機,💥絕不強逼推銷,收費靈活,😊可單次購買,務求令你可專心做運動!


❇️地址:屯門新合里3號滙賢一號 雋峰 1705室

❇️Whatsapp: wa.me/+85298663950

❇️IG: ladyptfitness

36 次查看0 則留言

最新文章

查看全部
bottom of page